مصاحبه آرشیو خبر ها
اظهارات قاطع ندود و دی شیلیو در مورد رونالدو چه بوده است؟!

اظهارات قاطع ندود و دی شیلیو در مورد رونالدو چه بوده است؟!

 

آنقدر استثنايي است كه مي‌توان انواع و اقسام حسادت‌ها را به او ابراز كرد اما هرگز نمي‌توان چشم‌ها به توانمندي‌ها و هنرنمايي‌هايش در مستطيل سبز بست. 5 پاس گل و 7 گل زده جديدترين آمار كريستيانو رونالدو تا پايان هفته يازدهم رقابت‌هاي اين فصل سري آ است. مهاجمِ محبوبِ يووه كه ويزور دوربين‌ها در ايتاليا بر روي تك‌تك حركاتِ او زوم شده، در ديدار مقابل كالياري نيز با پاسي سخاوتمندانه، زمينه‌ساز گل سوم يوونتوس توسط خوان كوادرادو شد. اين اقدام وي كه با تحسين الگري و رسانه‌ها نيز مواجهه شده، باعث شده تا بيانكونري‌ها يكبار ديگر لب به تحسين او بگشايند.

 

پاول ندود نایب‌رئیس بانوی پیر و ماتیا دی‌شیلیو مدافع 26 ساله یووه در گفتگوهایی جداگانه با DAZN از فوق‌ستاره پرتغالیِ یوونتوس گفته‌اند:

 

پاول ندود

 

با اینكه كسبِ دوباره توپ طلا دشواری‌های خاص خود را دارد اما معتقدم رونالدو در یك سال گذشته كاملاً شایستگی دریافتش را داشته است؛ عملكرد شخصی او در لیگ قهرمانان و تیم ملی پرتغال به خوبی این را اثبات می‌كند. كریستیانو بازیكنی است كه پیش از 5 بار توپ طلا را از آنِ خود كرده و نشان داده كه چه بازیكن بزرگی است. با این حال او امسال رقبایی بسیار موفق را همراه خود می‌بیند هرچند كاملاً سزاوار و شایسته توپ طلا و از تمام رقبایش برتر است.

 

 

ماتیا دی‌شیلیو

 

هرچند او تمركز و ذهنش را با این مسائل و حواشی درگیر نمی‌كند، (اشاره به كسب توپ طلا) اما رقابت برای تصاحب توپ طلای امسال هنوز برای بازیكن بزرگی مثل كریستیانو بسته نشده است. همه ما در یوونتوس باور داریم كه كریستیانو «بهترین» است. حضور او در تیم برای ما یك افتخار و عاملی تعیین كننده در كسب موفقیت‌های بیشتر است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: